16 July 2010

SEX AND THE CITY 2


        ! Da, intr-un final l-am vazut si eu. Parerea mea? Hainele si accesoriile mi au placut mai mult decat filmul in sine. Poveste fara un mesaj clar (cum ne obisnuia serialul), prea inghesuite intamplarile, scurte, multe, mai bine luau doar cateva faze din  film si le lucrau, decat sa adune tot felul de imagini care nu curg si care te enerveaza ca nu te lasa " sa vezi ce se intampla dupa".
          Luxul, eleganta dar si Samantha au cam fost sarea si piperul acestei parti. Hainele purtate de personajele din Totul despre sex 2 au costat nu mai putin de 10 milioane de dolari. Copii ale imbracamintelor, dar si al accesoriilor s-au pus in vanzare inca de la lansarea filmului.           
         Cele 4 prietene, dar in special Carrie vor ramane un fashion icon.



Am gasit si cateva pareri ale unor critici despre  film :

Claudia Pulg de la USA TODAY considera filmul “o insulta adusa memoriei unui serial bine scris, […] o palma data celor patru fete (adesea prinse din unghiuri ce nu le avantajeaza) si un afront adus musulmanilor.”

Betsy Sharkey, de la Los Angeles Times, observa ca titlul filmului nu prea coincide cu subiectele abordate: “macar daca l-ar fi intitulat Almost No Sex and Very Little City am fi stiut la ce sa ne asteptam. […] In aceasta a doua incarnare pe marile ecrane a fabuloasei serii HBO satira lasa de dorit, ironia e atrofiata iar umorul e slab.”

Cei de la New York Magazine sunt si mai duri concluzionand ca “filmul este o oroare vizuala de proportii. E ca si cum atunci cand s-au apucat sa faca filmul si-au spus ‘Ai dreptate! Suntem hidosi!’ ”


No comments:

Post a Comment