30 March 2011

Blog Award

Am primit de la Iulia C primele mele blog award-uri.
 Iti multumesc Iulia, sunt onorata si super fericita ca mai ales pe mine :)




Si din cate am inteles ar trebui sa spun 7 lucruri despre mine :
  1. sunt pasionata de design vestimentar si imi realizez propriile haine
  2. sunt intr-o permanenta cautare a rosului perfect pentru parul meu :D
  3. m-am saturat de Romania desi o iubesc
  4. visez sa vizitez India si Cuba
  5. vreau sa castig Premiul Nobel pentru Pace (nu ca as face ceva in sensul asta, e doar o dorinta de cand eram mica)
  6. nu imi place sa fac curatenie (prietenul meu spune ca mai am de invatat pentru a fii buna de nevasta, insa ma accepta oricum :D)
  7. intr-o viata anterioara sigur am fost o Printesa :D 
 Le dau mai departe urmatoarelo bloguri: (probabil le-au mai primit insa nu si de la mine :D)
si o dau si inapoi Iuliei pentru ca merita :)

1 comment: