13 April 2011

Cum sa postezi comentarii cu Disqus-tutorial

Deoarece platforma de comentarii Disqus e un mod nou pentru unii de a posta comentarii am zis sa va ajut cu un mic tutorial. (alte astfel de tutoriale gasiti aici si aici)



Primul pas: scrieti comentariul.
Dati post as/posteaza ca..., iar apoi selectati GUEST (e cel mai simplu mod):
- treceti adresa voastra de email si numele sub care vreti sa postati;

- Optional: apare scris,  "link to your website". Click acolo. Se va deschide inca o casuta pe care o completati cu link-ul catre site-ul/blogul vostru.

Dupa ce ati trecut datele voaste apasati "Post comment" 
Atat! E simplu!


Daca aveti un cont pe Facebook, Twitter, Google sau unul dintre site-urile scrise in imaginea de sus in stanga, puteti alege aceea modalitate pentru a posta.

2 comments:

  1. mie mi se pare teribil de usor sa postezi..am vazut ca multe fete se plang de aceasta platforma..dar mie mi se pare super faina :D

    ReplyDelete
  2. da stiu, de aceea am si postat, si mie imi place mai mult decat varianta simpla

    ReplyDelete