21 April 2011

Vine vara bine imi pare..

"Vine vara bine imi pare..in gradina am o floare" :))))))))
Citind postul Iuliei, am inceput sa ma gandesc de ce imi place mie vara, ce am planuit in vara asta, de ce vara e asa de frumos. Am sa va povestesc in cateva imagini de ce imi place si cam ce planuiesc pentru vara asta!!?
Voi? va place vara? va faceti planuri sau lasati totul sa decurga de la sine? :D

1. Sezonul rochiilor :D cine nu le adora. scurte, lungi, largi, stramte, cu buline, unicolore, cum vrei tu..aaaaah



2. Sandaleeeee, balerinii, sabotii, picioare goaleeee:D



3. Party, prieteni, necunoscuti - o nebunie
   
4.Culori :D peste tot culoare

5. La mare, la soare....

6.England - i am your child now :D 

7. Pentru ca e super fun si se marita sora mea :D

 8,9,10...1000 - imi place vara ca e cald, ca nu trebuie sa pun 10 haine pe mine, ca pot sta la plaja (nu imi place la solar), ca e frumos...etc.... am o gramada de motive. Iar vara asta vor fi niste schimbari mari pentru mine si sper sa fie una din cele mai bune veri din viata mea.Si in rest am sa ma duc cum bate vantul pentru ca de obicei daca planuiesc ceva mult timp nu imiiasa niciodata nimic..cred ca si nunta cand va trebui sa o planuiesc am sa o fac cu cateva zile inainte sa fie sigur ca se tine :)))))...pupici

"te pup, te pup" :D 
 

7 comments:

  1. Ce ticaloasa!!!!!!!!!! Vrei sa ne faci sa murim de melancolie..Tu ai pus poze exact cat sa ne doara sufletul de dor :)))
    :*:*

    ReplyDelete
  2. P.S, prea tare videoul =))))))))))
    Te pup te pup :))

    ReplyDelete
  3. nu vreau sa va doara sufletul, doar sa visati frumos :D

    ReplyDelete
  4. super. multa bafta vara asta :X

    ReplyDelete
  5. Buna!

    Te invit sa participi la concursul oraganizat de Overseeing Fashion impreuna cu Magazinul Chantal!
    Ai sansa de a castiga unul din cele trei premii fabuloase! Si nu uita ca Magazinul Chantal este primul si singurul din tara unde vei putea gasi in curand celebrele Lita by Jeffrey Campbell!

    Apasa aici pentru mai multe detalii!

    ReplyDelete