20 May 2011

Blog Award


            Am primit de la Iulia C si Cristina S, si indirect, cum mi-a spus :) , de la SuperficialBlondeacest blog award si vreau sa le multumesc ca m-au luat in considerare pentru acest premiu :) 
La inceputurile blogului meu postam foarte rar, nu imi gaseam locul si nici nu stiam daca sa mai pastrez blogul, insa cu timpul "am cunoscut" atatea  persoane dragute incat am ajuns sa iubesc toata blogosfera cu bune si cu rele. Va multumesc ca ma urmariti! va pup, va pup ;)

4 comments:

  1.  si eu ti l-am dat..indirect...era pt toata lumea care ma citeste :* 

    ReplyDelete
  2. Si pe mine ma apuca cateodata cate o "criza blogosferiala" (waii ce-am putut sa inventez:)) ), de ma intreb ce caut aici, da pana la urma nu obligi pe nimeni sa te urmareasca ... cui ii place,revine. Te-am pupat!

    ReplyDelete