2 May 2011

hai sa vorbim despre vreme....

Sunt la lucru si e cam plictiseala pe aici...nu ca nu as avea nimic de facut...doar ca nu am chef de nimic si vremea asta nu ma ajuta deloc...imi vine sa dorm...ploua..ploua..ploua...
Nici nu iti vine sa iesi din casa pe vremea asta. Am incercat sa imi aranjez parul - degeaba cu vantul si ploaia asta arat ca un caine plouat (care intre timp s-a uscat)( am vrut sa pun o poza dar am zis mai bine nu..lasati-va imaginatia sa zburde)-bineinteles ca nu mi-am luat umbrela-urasc umbrelele. Imi plac cele colorate, sau transparente si mari, sau cele din dantela(de printesa :D) insa mai mult sa le vad la altii nu sa le port cu mine :) desi sunt folositoare-recunosc.


am facut pozele prin geam - :D
cluj napoca - ma rog, o parte 



8 comments:

  1. maaaama da la ce etaj stai?nici eu nu am chef de nimic,si am mai tarziu cursuri.parca imi vine sa citesc o carte pe vremea asta,dar mi-e frica sa nu adorm:)

    ReplyDelete
  2. acolo lucrez- la etajul 5 :D

    ReplyDelete
  3. Memyselfbeauty2 May 2011 at 18:52

    sambata ma duc in cluj.de-abia astept.va fi my first time at sephora(i hope).desi bate vantul prin buzunare...

    ReplyDelete
  4. iulia condurache2 May 2011 at 20:06

    buna. ai castigat giveaway-ul meu, te astept sa ma CONTACTEZI PE MAIL ptr detalii. www.cuatasiac.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Andreeeeea :D nasii mei de cununie sunt din Cluj..la vara am sa vin pe acolo sa stau cateva zile :D:D
    Poate iesim la un suc :P

    ReplyDelete
  6. nu conteaza...important e sa te simti bine cat vei fii aici:D

    ReplyDelete