9 May 2011

Sa radem


Aseara ma uitam la un film pe Tv1000 cu Rodney Dangerfield. Dupa film am cautat pe google ceva filme sau Tvshow-uri cu el, mie imi plac glumele lui. Are glume "tampite" de rad cu lacrimi si cum demult nu am vazut o comedie la care sa si rad, mi-am spus ca e momentul. Am gasit mai multe site-uri cu citate si glumele lui, mai jos gasiti cateva dintre ele. Si m-am oprit la 2 filme pe care le-am "scos" : Back to School si My 5 Wives. Si dupa ce am sa rad putin am sa trec la filme clasice-romantice: Love story, Casablanca, Breakfast at Tiffany's  si Gone with the Wind. Le-am vazut de "n" ori insa de fiecare data cu acelasi drag... va pup

  • I'm not a sexy guy. I went to a hooker.  I dropped my pants.  She dropped her price.
  • My wife and I were happy for twenty years. Then we met.
  • I looked up my family tree and found three dogs using it.
  • Some dog I got too. We call him Egypt. Because in every room he leaves a pyramid.
  • What a childhood I had, why, when I took my first step, my old man tripped me!
  • I tell ya, my wife was never nice. On our first date, I asked her if I could give her a goodnight kiss on the cheek - she bent over!
  • I knew a girl so ugly, I took her to the top of the Empire State building and planes started to attack her.
  • I knew a girl so ugly, the last time I saw a mouth like hers it had a hook on the end of it.
  • A girl phoned me and said, "Come on over. There's nobody home." I went over.  Nobody was home!
  • I remember I was so depressed I was going to jump out a window on the tenth floor. They sent a priest up to talk to me. He said, "On your mark..."
  • My uncle's dying wish was to have me sitting on his lap. He was in the electric chair.
  • My father was stupid. He worked in a bank and they caught him stealing pens.
  • I tell you, I'm not a sexy guy. I was the centerfold for Playgirl magazine. The staples covered everything!
  • I knew a girl so ugly, they use her in prisons to cure sex offenders.
  • On Halloween, the parents sent their kids out looking like me.
  • My psychiatrist told me I'm going crazy. I told him, "If you don't mind, I'd like a second opinion." He said, "All right. You're ugly too!"
NU uitati de Giveaway! Mai aveti 10 zile la dispozitie sa va inscrieti aici!

7 comments:

  1. LeGlamourEnRose9 May 2011 at 12:52

    Funny funny funny! Stii ce-am mai descoperit eu? Ca italienii au un umor grozav! Daca tot iti plac comediile, incearca 'Che bella giornata', am ras mai mult la filmul asta decat am ras la o comedie americana.

    ReplyDelete
  2. @04eb262036f01b55c9eda6dad66442ba:disqus multumesc de sugestie, am sa caut filmul sa il vad :)

    ReplyDelete
  3. Chiar ma intrebam pe unde ai disparut :D
    Voiam sa iti trimit un mesaj in care sa te atentionez ca tragi chiulul :)) :*

    ReplyDelete
  4. mi-am luat liber de joi, deci am motivare :D am avut cateva zile de relaxare - de fapt de nedormita, ca am avut invitati weekend-ul acesta la noi si am tinut-o tot intr-o petrecere;))

    ReplyDelete
  5. Iulia C si azi am stat la lucru si am citit posturile voastre sa vad ce am pierdut ;)) te pup te pup

    ReplyDelete
  6. nu mai poti de bine vad..ntz ntz ..trebuia sa faci poze macar ca sa ne fie ciuda :D:*:*

    ReplyDelete
  7. multumesc de sugestie, am sa caut filmul sa il vad :)

    ReplyDelete