12 May 2011

Schimb de haine la Cluj #2


Dulapul tău e plin și n-ai ce lua pe tine. Scenariu cunoscut?
Petreci cel puțin 15 minute în fața dulapului încercând să alegi hainele pentru acea zi?
De câteori  ai renunțat, istovită, alegând aceeași bluză simplă și pereche de blugi negri?
Nu-i așa că ai cel puțin șapte lucruri pe care nu le-ai purtat niciodată, deși ți-au plăcut mult când le-ai văzut în magazin?
Așa-i că ar fi bine să nu mai cheltuiești pentru ținute și accesorii noi? Nici să riști să cadă dulapul pe tine, ori de câte ori îl deschizi?



Flashnews: Nu esti singura în această situație! Iar prima editie ne-a demonstrat asta!
Haide să-ți spunem cum ne-am gândit să rezolvăm problema asta: FlashMe împreună cu Irish Music Pub organizează a doua ediție a evenimentului de Schimb de Haine de la Cluj!
Datorită sugestiilor, ne-am gândit să rezolvăm nu doar problema hainelor, ci și a accesoriilor. 








Iată mecanismul de participare:
1.Întră în camera ta și alege toate accesoriile și hainele pe care te-ai mințit până acum că le vei purta.  Selectează 7 dintre acestea (pe care ești sigură că nu le vei purta). Foarte sigură.
2.Știu că îți este greu să te desparți de lucrurile încă purtabile, dar gândește-te că  altcineva o să le poarte. Curața-le și  calca-le ca și cum le-ai vinde. Ți-ai dori ca și hainele pe care le vei primi la schimb să arate la fel.
3.În Irish Pub vii cu umerașe cu tot, pe care o să le recuperezi la plecare.
Detalii si inscrieri pe flashme.ro

7 comments:

  1. Ce idee draguta! Daca as fi fost din Cluj, sigur m-as fi inscris la acest eveniment!

    ReplyDelete
  2. ce tare :D mi se pare si mie o idee f buna :D

    ReplyDelete
  3. din pacate nu am reusit sa ajung :) nu am fost in oras

    ReplyDelete
  4.  cum ti s-a parut? parca te-am vazut pe acolo

    ReplyDelete
  5. mersi fain ca ne-ai preluat si promovat eventul. te asteptam la schimb :) 

    ReplyDelete
  6. da e o idee buna, si eu trebuie sa ma uit prin dulap, sa particip ca sunt curioasa de eveniment:) 

    ReplyDelete
  7. si mie imi place ideea, adica poti sa scapi de ceva haine pe care nu le mai porti si sa te alegi cu altele dragute :) 

    ReplyDelete