25 February 2011

Un blog cu posete handmade - "Sunt o poseta"

     Ieri, navigand din pagina in pagina, am dat peste un blog extrem de dragut, infiintat de 2 surori, Mari si Inga, 2 fete ce realizeaza posete foarte frumoase. 
   Blogul se numeste Sunt o poseta, numele fiind ceea ce m-a atras sa intru pe pagina lor.
   Toate sunt handmade si facute in serii limitate. Preturile sunt mai mult decat acceptabile si modul de livrare este foarte elegant. Posetele sunt purtabile mai mult cu rochii de seara insa au realizat si modele mai casual. Sunt de dimensiuni mai mici, asemanatoare plicurilor, insa toate au un lantisor atasat pentru a putea fii purtat si pe umar.  
   
     Va recomand sa va opriti cateva clipe pe blogul fetelor pentru a le admira creatiile si de ce nu, pentru a va achizitiona macar una dintre posetutele lor.

"Din dorinta de a crea ceva unic, dedicat ocaziilor speciale si nu numai, a luat nastere Sunt o Poseta. Fiind obisnuite de a umple pana la refuz geata de zi cu zi cu tot felul de obiecte aparent "utile" uitam de multe ori sa ne rasfatam cu cate o posetuta mica si cocheta in care sa ne punem doar rujul si telefonul. Tocmai din acest motiv prin creatiile sale Sunt o Poseta isi doreste sa aduca in garderoba fiecareia din noi cate un exemplar din colectia sa. Si indiferent ca trebuie sa mergi la o iesire seara cu prietenii fie la o nunta sau la un cocktail party, oricand poti opta pentru o posetuta tip clutch..."
                (sursa citatului: http://www.breslo.ro/Profile/suntoposeta)

Ps. Astept parerile voastre :) La ce ati asorta o astfel de geanta? 




4 comments:

  1. eu le ador si chiar mi-am propus ca luna viitoare, asa de un 8 martie intarziat, sa mi cumpar una :D

    ReplyDelete
  2. Iti multumim Andreea ca ai scris despre posetutele noastre, ne-am bucurat foarte mult cand am vazut articolul :) sper sa ne mai auzim ;)

    ReplyDelete
  3. Iti multumim Andreea ca ai scris despre posetutele noastre, ne-am bucurat foarte mult cand am vazut articolul :) sper sa ne mai auzim ;)

    ReplyDelete
  4. Frumusetea
    si unicitatea bijuteriilor handmade este nepretuita. Inca nu am
    ajuns sa punem pret pe adevarata valoare a lucrurilor facute manual.
    Felicitarile mele pentru munca depusa.

    ReplyDelete