16 January 2012

Sfaturi pentru cele care vor sau au un par rosu

red copper color
Ce nuanta de rosu vrei?
Fiti pregatite!
3. Dus - daca folositi o vopsea puternica, grea, nu v-as recomanda sa va spalati pe par in timpul dusului, spalati-va parul separt si corpul separat, deoarece la primele 2-3 spalari inca va curge multa vopsea si riscati sa va patati pe corp de la ea;
4. Bani -  parul rosu necesita multa intretinere, in special daca aveti parul natural mai inchis la culoare, va trebi sa va vopsiti cam o data pe luna, insa si pentru ca odata cu spalatul frecvent culoarea incepe sa dispara, si cel mai adesea se intampla ca rosu sa se transforme intr-un maro - caramiziu. Deasemenea va recomand sa folositi sampoane si balsam pentru par vopsit rosu, insa daca nu gasiti special pentru parul rosu atunci macar pentru parul vopsit, sampoane fara sulfat in ele, nu stiu exact ce sa va recomand deoarece si eu inca sunt in proces de testare, nu am gasit inca unul de care sa fiu multumita.
5. Samponul - va fi de acum inainte ca un inamic, veti dori sa il puneti si sa spalati parul cat mai repede, nu il tineti mult in par, deoarece samponul va face ca rosul sa devina maro, nu frecati foarte mult parul cu el, spalati-va parul rapid si folositi balsam de par, in special daca v-ati declorat inainte parul.
6. Styling - daca v-ati vopsit roscate fiindca va place rosul, s-ar putea sa aveti multe haine si accesorii rosii, insa va trebui sa va reganditi garderoba deoarece parul rosu cu o rochie sau o geaca rosie si accesorii rosii arata prea ciudat, nu intotdeauna dar in cele mai multe cazuri. Insa sunt si avantaje, deoarece parul vostru este rosu puteti purta haine mai lejere, inchise la culoare, monotone, fiindca tot veti arata pline de viata, intotdeauna veti avea o pata de culoare :) ;
Sper sa va fie de folos, va astept intrebarile si sugestiile. Voi ce trucuri stiti pentru parul vospit? Si de care dintre ele si tineti cont?

Rosu - culoarea mea preferata. Cred ca de aceea m-am si decis sa devin roscata, insa nici pana azi nu am gasit nuanta pe care o caut, tot incerc dar intotdeauna nu fac ceva bine. Rosul este o culoare pretentioasa si nu prinde pe toata lumea. Mai jos gasiti cateva sfaturi/ informatii atat pentru cele care vor sa devina roscate cat si pentru cele care sunt deja si nu au gasit toate secretele intretinerii acestei culori (nici eu nu le-am gasit, insa va prezint ce am aflat pana acum si astept parerile si informatiile voastre).

Pentru cat timp vrei aceasta culoare?
Inainte de colorarea parului tau rosu, gandeste-te la angajamentul pe care esti dispusa sa il faci: alegi o vopsea semi-permanenta sau una permanenta? In ultimul timp parul rosu a crescut ca si trend, deci este bine venit, insa trebuie sa stii ca parul rosu este destul de greu de scos din par (daca incerci sa iti schimbi culoarea cat timp esti roscata, orice vei incerca, chiar si negru, culoarea noua tot va avea o tenta rosiatica - stiu pentru ca asa am patit cand am vrut sa imi schimb culoarea, si nu intotdeauna arata bine, asa ca am ramas tot la rosu si acum experimentez cu nuantele). Am dat acum de un produs ColorB4 hair Color Remover ce va ajuta sa scapati de culoarea din par ( probabil exista demult, eu nu stiam de el).

Daca optezi pentru un rosu-mahon sau un rosu-brun, aceste nuante sunt usor de gasit. Insa daca vrei nuante mai nenaturale (asa cum il vreau eu :D si il are/avea Rihanna), nu le veti gasi usor in comert, ba chiar deloc si cel mai adesea va trebui sa apelati la un salon cu vopsele profesionale (exemplu - cele mai bune nuante de rosu si care dureaza si care si iasa garantat pe orice nuanta de par - aceste vopsele le gasiti doar la saloane, poate le gasiti si pe ceva site-uri insa se vand doar saloanelor). Deasemenea luati in considerare tipul de ten pe care il aveti: unui ten mai alb i se potrivesc nuantele mai subtile de rosu - strawberry blonde, unui ten mediu i se potrivesc nuantele de rosu-castaiu - auburn, iar unui ten masliniu si celor cu ten inchis la culoare li se recomanda nuantele de rosu-violet sau burgundi. Insa bineinteles totul depinde de preferintele si personalitatea fiecaruia, deoarece fiecare regula e facuta pentru a fi incalcata - sau ceva de genu acesta.

1. Nu lasati vopseaua prea mult timp - acest lucru poate fii tentat, mai ales ca acest colorant rosu are nevoie adesea de un timp mai lung pentru a intra in par, insa daca lasati prea mult vopseaua va puteti trezi cu o culoare inchisa, urata. Mi s-a intamplat de nenumarate ori - si de fiecare data imi vine sa ma tund :)) Cu toate acestea atunci cand va spalati pe par dupa vopsire, incercati sa ignorati instructiunile de utilizare care va spun sa va clatiti pana cand apa din par devine limpede. Nu numai ca va dura o vesnicie cu vopseaua rosie, insa veti scoate toata culoarea din par. Clatiti parul pana cand apa devine un rosu palid si apoi uscati-l. Veti vedea ca dupa uscare rezulta o culoare mult mai intensa si sanatoasa.


2. Prosoape - alegeti-va unul si bun deoarece il veti folosi doar pe acesta, prosopul va deveni rosu si putin probabil sa revina la culoarea initiala dupa spalat, deci daca nu vreti sa cheltuiti multi bani pe prosoape noi, alegeti-va unul, preferabil de culoare inchisa sau rosie, care sa fie doar pentru voi si folositi-l doar pe el pentru parul vostru.

         - incercati sa va spalati pe par cu apa rece, cat de rece suportati, deoarece nu va curge atata vopsea din par, culoarea va rezista mai mult;
         - incercati sa nu va spalati prea des pe par, 2-3 ori pe saptamana, incercati sa folositi un sampon uscat pentru improspatare pentru a prelungii durata culorii;
         - este recomandat sa va clatiti parul cu otet pentru a preveni culoarea sa se ia pe fata, maini si perna;
         - deasemenea aveti grija la petele ce le faceti pe vana sau pereti atunci cand va spalati pe cap, incercati sa le stergeti imediat, deoarece dupa uscare vin foarte greu jos (aveti grija si la eventualii stropi ce pot cadea atunci cand va opsiti, deasemenea curatati cat de repede posibil)



              -daca stati la soare, purtati palarie deoarece soarele scoate culoarea din parul rosu foarte repede.

31 comments:

  1. Cred ca e destul de greu de gasit produsul acela de scos vopseaua din par... Eu as vrea sa-l incerc, dupa ce am devenit bruneta accidental, cu o vopsea saten deschis.

    ReplyDelete
  2. probabil il vei gasi la saloane, daca nu incearca pe ebay.co.uk - http://adf.ly/4mFTr sau amazon - http://adf.ly/4mFyG, fac si livrari in romania, pe aceste site-rile gasesti la preturi intre 6-10 lire. Pe site-uri din romania nu stiu, nu imi apar in cautari.Am fost si eu bruneta dar nu am vrut sa ma decolorez cand am decis sa im schimb culoarea, si mi-a luat 1 an jumate sa imi iasa tot din par :)

    ReplyDelete
  3. Si eu sunt roscata si stiu cum e sa vrei si mai rosu decat rosu si sa nu gasesti:))....am fost la inceput blond capsuna apoi roscata si ador culoarea mereu am visat sa fiu roscata iar acum sunt insa uneori e un chin cu parul roscat:(insa merita:X:D

    ReplyDelete
  4. Norocul meu e ca nu e chiar negru-negru, ci mai degraba un saten foarte inchis, sau asta a rezultat initial. Acum observ cu mare placere ca s-a mai spalat. Am mai patit o chestie asemanatoare acum un an si un pic si am reusit sa scap, tot cu multa rabdare, de un saten si mai inchis, asa ca cred ca raman la metoda veche: rabdare, spalat intens si vopsitul radacinilor intr-o culoare tot mai deschisa.

    ReplyDelete
  5. da cred ca e si cea mai sanatoasa metoda, asa am devenit eu roscata, tot am vopsit peste negru pana a iesit :))) nici nu vreau sa imi amintesc cum aratam pe atunci :)))) era prea mare diferenta la mine

    ReplyDelete
  6.  da, asa e un chin cateodata, si da, intradevar merita :D inca nu ma vad cu alta culoare in cap :D

    ReplyDelete
  7. Eu mizez pe faptul ca diferenta nu va fi foarte mare. Inainte de acest incident ma vopseam cu Saten deschis de la Revlon, acum mi-am luat Saten Mediu, il voi folosi la urmatoarele doua vopsiri si apoi voi trece la Saten deschis, tocmai pentru a atenua putin socul.

    ReplyDelete
  8. sunt sigura ca nu va fii asa mare diferenta si va arata bine :) 

    ReplyDelete
  9. nici nu stiu daca am fost altfel decat roscata :) si eu visez la aceeas culoare ca si tine, rosu rihanna dar nu gasesc in comert asa ceva si nici nu stiu daca o sa mi placa 

    ReplyDelete
  10. :) da e greu de gasit, sanse bune sunt sa gasestila saloane insa nici atunci nu e sigur ca iti iasa la fel sau cum spui tu sa iti si placa :)

    ReplyDelete
  11.  eu am gasit rosul Rihannei dar la pretul de 60 lei,o vopsea profesionala de la Paul Mitchell.e culoarea Rihannei dar se duce la fel de repede k o vopsea normala,si sa dai 60 lei in fiecare luna sa ai culoarea aceea frumoasa...e cam scumpa... :(

    ReplyDelete
  12. :) da ai dreptate daca se duce si asa repede si e si scumpa nu prea se merita... cum spuneam parul rosu e greu de intretinut (dar merita :D )

    ReplyDelete
  13.  si probabil 60 de lei e un tub si daca ai parul pana la fund......e cam dureros :)) si mie mi s-a pus pata sa ma fac rosu .......cel mai rosu.

    ReplyDelete
  14.  eu am gasit pe un site care sper sa va multumeasca e 32 ron tubul ink nu am incercat dar ma bate gandul imi place nuanta poppy red.....:D ca sa nu va mai zic ca imi place si verdele si albastru si toate trasnaile ce sunt pe acolo. site-ul e www.gotica.ro sectiunea cosmetice pt par in stanga jos.
    astept parerile voastre.

    ReplyDelete
  15. buna! sunt o fana inraita a parului roscat si mi doresc f mult aceasta culoare. parul acum il am vopsit cu dark brown,sunt mai deschisa la ten si am pistrui(nu f multi). nu stiu exact ce sa fac si daca sa risc.....un sfat,va rog!

    ReplyDelete
  16. Cele care au par roscat natural de regula au un ten mai alb, si chiar pistrui. La tenul tau s-ar potrivi mai bine un roscat gen - cupru, coral,strawberry blonde, sunt nuantele mai naturale. Insa totul depinde de tine ce iti doresti. Si pana la urma de ce sa nu risti? eu zic ca in viata totul trebuie incercat macar o data :) pana la urma tie trebuie sa iti placa. Intradevar va fi o schimbare de la dark brown la roscat, insa si eu din bruneta am devenit roscata(a durat o vreme deoarece nu am vrut sa ma decolorez). La un ten deschis trebuie evitat culorile inchise si reci, deoarece face tenul sa para mai palid, ii da un aspect mai obosit, nuantele de saten deschis, saten auriu, blond aramiu sunt mai potrivite, iti vor lumina fata. Bafta!

    ReplyDelete
  17. Roxana-Larisa Ciobotaru16 February 2013 at 16:30

    Buna,

    Sunt roscata de 3 ani, am avut toate nuantele posibile de la roz electric pana la toate tipurile de rosu pentru ca niciodata nu iese la fel. Am incercat toate produsele de pe piata, toate curg(dar deh baba sufera la frumusete) nu e problema asta, problema mea e ca in 2 saptamani parul meu se decoloreaza si devine portocaliu spre varfuri asa ca de fiecare data cand ma vopsesc trebuie sa l vopsesc pe tot( incerc sa fac asta o data pe luna sau astept sa treaca mai mult de o luna) si parul este deteriorat.

    Recent luasem hotararea sa revin la culoarea mea naturala sau ceva apropiat :)) dar once you go red you never go back(or regret) ...nu am putut... acum vreau sa gasesc o solutie avantajoasa pentru parul meu si m-am gandit sa folosesc nuantator pentru tot parul si vopsea doar la radacini, am parul inchis la culoare de fel.

    Cum ziceam am folosit toate produsele de la Pallette,Londacolor,etc pana la cele profesionale cum ar fi Wella Vitality (care e superba,dar tot curge si se duce culoarea), acum m-am facut cu loreal excelence highlights...dar evident in romania nu exista din pacate si nici nu exista nuantatoare cum exista in afara.

    Vroiam sa te intreb daca stii vreun distribuitor de produse de genul...m-ar interesa o vopsea buna care sa nu se duca chiar asa repede ...hai sa zicem eu de pallete din romania sunt multumita ca si culoare si luciu etc...dar problema mea cea mai mare e gasirea unui nuantator pentru restul parului....daca imi poti recomanda unul pentru ca parul meu nu mai suporta multe vopsiri totale si la rosu nu renunt! :)
    Prima si a doua poza sunt cu culoarea mea de acum si ultima e dupa 2-3 saptamani cand se decoloreaza . Just to make an idea
    Ti-am dat add si pe g+ add me

    Roxana Ciobotaru

    ReplyDelete
  18. Salut, din pacate nu stiu nici un distribuitor. Poti sa incerci sa comanzi diferite produse de genul la saloane. Sau poti sa incerci sa comanzi online de pe Ebay sau Amazon, de cele mai multe ori livreaza si in Romania. Eu folosesc L'oreal Feria si sunt multumita de vopsea. Ca nuantator a aparut de la Revlon Professional Nutri Color Cream http://www.revlonprofessional.com/en/nutricolor.html, care cu siguranta iti va mari timpul dintre vopsiri. Deasemenea :http://www.lariche.co.uk/ sau http://www.crazyhaircolour.com/ sau http://www.manicpanic.biz/store/c/36-Hair-Color.aspx sunt nuantatoare foarte bune, insa tot de pe site-uri gen Ebay poti sa le comanzi pentru Romania. Imi pare rau ca nu am putut sa te ajut cu mai multe informatii

    ReplyDelete
  19. pentru decolorarea parului incercati COLOR OFF este un decolorant rusesc
    ce decoloreaza parul fara sa il arda , il puteti comanda la nr
    0754921669,
    detalii:https://www.facebook.com/ColorOffDeLaEstelProfessional

    ReplyDelete
  20. uff e asa frumos rosul , il ador , mi-am ars parul pentru culoarea asta :)) si inca trag de pe urma decolorantului , dar am reusit ! l-am vopsit rosu , dupa 6 luni am gasit o nuanta care ma avantajeaza , care imi place (dar am combinat culorile) si ma vopsesc odata la 2 luni dar problema f mare e matreataa , de cand m-am facut rosie , numai scap de matreata , am schimbat samponul de N ori , si nici nu stiu cu ce sa ma mai spal...am incercat cu wash&go(scoate rosu imediat) , cu syoss mi-a mers bine o perioada scurta , la fel cu dove, nivea si in final cu pantene ...(toate erau speciale pt par rosu/vopsit , in afara de wash&go) ...deci niciunu nu a reusit sa ma ajute intr'un fel + masca kallos latte la care am renuntat cu gandu' ca poate din cauza ei am problema respectiva ,..dar nu...vreo sugestie?:(

    ReplyDelete
  21. Incearca nuantatorul de la bess. Eu il folosesc si prinde foarte bine. :)

    ReplyDelete
  22. Samponul antimatreata cu ghimbir (http://goo.gl/8EB1oJ) e delicat si desi e antimatreata nu scoate vopseaua din par asa cum o fac sampoanele de acest fel. Are multe review-uri pozitive pe net, si il recomand si eu. Neutrogena T-Gel este la fel un sampon foarte bun antimatreata. Daca nu esti sigura ce sa folosesti sau nici un sampon nu te ajuta, iti recomand sa consulti un dermatolog care te poate ajuta mai mult deoarece aparitia matretii poate fi din mai multe cauze.

    ReplyDelete
  23. Ce tip de vopsea estea cea de`a 3`a poza spre dreapta a Rihannei? Adica ce denumire are , o pot gasi online?

    ReplyDelete
  24. Ce denumire are culoarea Rihannei din a 3`a poza spre dreapta? Gasesc sa cumpar vopseaua online?

    ReplyDelete
  25. Buna,fetelor.
    Mi-am schimbat in urma cu o luna culoarea din brunet in roșu aprins la un salon. Tipul care s-a ocupat de mine mi-a dat la plecare o cutie de vopsea semi-permanenta pentru următoarea vopsire de întreținere. Se numește StarGazer hair colour rinse -ROUGE. Am căutat de curiozitate pe google si am găsit-o pe un site la un preț de 25 lei. Parul mi-a ieșit din nou roșu, exact ca al Rihannei.
    Succes, va pup.

    ReplyDelete
  26. Buna.Am 16 ani si ador culoarea rosie la nebunie,ma defineste complet.Insa,am o probleme la care nu gasesc raspuns..M-am vopsit de 2 ori pana acum,nu in aceeasi luna,insa,problema este ca nu inteleg de ce se prinde vopseaua asa de greu si nu dureaza..Folosesc tot felul de samponuri pentru par vopsit,balsamuri si tot ce trebuie,dar de fiecare data,nu imi iese culoarea dorita.Am folosit vopsele de la firme foarte bune,dar poate sa fie si parul meu de vina?

    ReplyDelete
  27. Salut, culoarea rosie este o culoare pretentioasa, nu conteaza ce firma folosesti, am incercat foarte multe vopsele si rezultatul e cam la fel: culoarea rosie tine putin, se spala destul de repede. Normal ca depinde si de firul de par insa culoarea rosie are nevoie de multa ingrijire. De recomandat ar fi sa incerci sa te speli cu apa cat poti de rece pe par, asa vopseaua nu va curge atat de mult, sampoane pentru par colorat ajuta.pentru a nu te vopai foarte des poti folosi vopsea fara amoniac sa te ajute la intretinerea culorii. In legatura cu intensitatea culorii depinde ce nuanta iti este parul natural, daca te decolorezi, sunt anumite vopsele in saloane care nu necesita decolorare pentru a avea un rosu intens. Este destul de greu sa iti iasa nuanta de pe cutie fara sa apelezi la un salon, unde au anumite vopsele ce nu se gasesc in comert sau unde iti amesteca vopseaua cu decolorant sa iti iasa nuanta dorita.

    ReplyDelete
  28. Buna!
    Mie mi s-a parut ca syoss a tinut cel mai mult, adica parca nu s-a decolorat rosul asa repede, si parca avea si dupa 3-4 saptamani o stralucire, mai pierita, ce-i drept, dar macar era. De curioziate, de care vopsea ati fost cele mai multumite?

    ReplyDelete
  29. salut... te rog frumos, ajuta-ma si pe mine cu un sfat... fiindca sunt
    putin nesigura de ceea ce vreau sa fac si simt ca am nevoie de unele
    lamuriri... sunt bruneta, doresc sa ma decolorez si sa ma vopsesc roscat
    cupru... mi.am facut asa o parere de treaba cu decoloratul, insa nu stiu
    la ce nuanta trebuie sa ajunga parul meu in procesul de decolorare, k
    apoi sa ma pot vopsi roscata si sa nu am parte de vreo surpriza
    neplacuta? mi.a placut f tare articolul tau si daca ai vreun raspuns si
    pentru mine, il astept cu mare drag. multumesc

    ReplyDelete
  30. Hello,către toate roscatele😁 ,sunt roșcata de câteva luni si de-a lungul timpului mentionez ca m-am vopsit doar la salon.Am încercat mai multe nuanțe de roscat 😁,anyways ca si produse de îngrijire recomand de la Revlon Nutri Crem ,este un nuanțator foarte bun sau vopseaua semipermanente de la Magic Panic care are o gama larga de nuanțe de roșu .Sper sa fie de ajutor commentul meu

    ReplyDelete